среда, 14 ноября 2018 г.

Перша лекція - перший досвід!

Сьогодні був дуже насичений день, я проводив лекційне заняття з методики навчання математики в групі МІ-16 з теми "Методика навчання учнів доведенню теорем". Оскільки тема складна для розуміння, я ретельно попрацював над посильністю й оптимальністю об’єму матеріалу. Система завдань мала чітку структуру: завдання розв'язувались від простого до складного. Потрібно відзначити, що студенти активно включались в обговорення питань, не соромились висловлювати свої думки. Я заохочував таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяло внутрішньому розкріпаченню студентів, ніхто не відчував себе зайвим, студентам приємно було усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Аудиторія вела себе дисципліновано, тому що всі були включені в роботу і не мали змоги відволікатись.

Комментариев нет:

Отправить комментарий