Сьогодні я був на лекційному занятті з методики навчання математики на третьому курсі, яке проводила Ірина Василівна. Сьогодні математики третього курсу продовжували вивчати тему: "Математичні твердження. Методика навчання доведенню математичних тверджень".
Практичне заняття почалося вчасно. Викладач зайшов до підготовленої аудиторії та студентів в гарному настрої, пояснив мету моєї присутності на парі та повідомив тему. Перед розглядом вправ, щодо нової теми, студенти в зошитах для лекційних робіт законспектували основні правила та твердження, які їм стануть у нагоді впродовж всього ивчення даної теми, та викладач у формі фронтального опитування, опитав студентів щодо основних тверджень. . На особливо важливі моменти, Ірина Василівна робила акцент та пропонувала студентам конспектувати їх. Впродовж всієї пари студенти мали гарний настій, оскільки викладач при проведенні пари та поясненні матеріалу іноді доречно жартував та створив невимушену сприятливу для роботи атмосферу. Під час розв'язання вправ, викладач нерідко ставив перед студентами проблемні питання, а наприкінці пари завдання мали евристичний характер, тож студентами треба було як слід попрацювати.
Практичне заняття почалося вчасно. Викладач зайшов до підготовленої аудиторії та студентів в гарному настрої, пояснив мету моєї присутності на парі та повідомив тему. Перед розглядом вправ, щодо нової теми, студенти в зошитах для лекційних робіт законспектували основні правила та твердження, які їм стануть у нагоді впродовж всього ивчення даної теми, та викладач у формі фронтального опитування, опитав студентів щодо основних тверджень. . На особливо важливі моменти, Ірина Василівна робила акцент та пропонувала студентам конспектувати їх. Впродовж всієї пари студенти мали гарний настій, оскільки викладач при проведенні пари та поясненні матеріалу іноді доречно жартував та створив невимушену сприятливу для роботи атмосферу. Під час розв'язання вправ, викладач нерідко ставив перед студентами проблемні питання, а наприкінці пари завдання мали евристичний характер, тож студентами треба було як слід попрацювати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий